Обмін та Повернення
Компанія здійснює повернення та обмін товарів за наступними правилами
Строки Повернення та Обміну
- Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю з покупцем.
Умови Повернення для Товарів Належної Якості
- Поверненню та обміну підлягають лише нові речі у повному комплекті з цілими етикетками.
Процедура Повернення/Обміну Товару Належної Якості
- Повідомте про намір повернення/обміну зручним для Вас способом.
- Відправте товар Новою Поштою, згідно з реквізитами, які надасть менеджер.
- Надішліть № декларації посилки та № банківської картки для повернення коштів.
- Після отримання посилки та перевірки товару на відповідність умовам повернення, ми повертаємо кошти на карту або надсилаємо інший товар протягом 3 робочих днів.
Умови Повернення Коштів
- При поверненні товару вартість транспортних послуг дорівнює вартості доставки та оплачується за домовленістю з покупцем.
- У разі безкоштовної доставки покупець оплачує повернення товару за тарифами перевізника.
- Після отримання товару у відділенні Нової Пошти, продавець повертає кошти на карту покупцеві.
- При поверненні товару належної якості доставку та комісії за переказ коштів сплачує покупець.
Реквізити для Повернення
- Місто: м. Львів
- Відділення Нової Пошти №28
- Телефон отримувача: +380503702027
При отриманні товару на відділенні Нової Пошти, покупець повинен виконати наступні дії:
- Переконайтеся, що упаковка товару не пошкоджена. Зверніть увагу на цілісність скотчу, відсутність розривів, вм'ятин чи інших пошкоджень.
- Відкрийте посилку безпосередньо у відділенні Нової Пошти в присутності співробітника для того, щоб при виявленні пошкоджень скласти відповідний акт.
- Перевірте наявність всіх компонентів замовлення відповідно до товарної накладної або рахунку. Упевніться, що всі речі знаходяться в повному комплекті.
- Огляньте товар на наявність пошкоджень чи дефектів. Особливо уважно перевірте цілісність етикеток, упаковки та відсутність слідів використання.
- Переконайтеся, що отриманий товар відповідає вашому замовленню (розмір, колір, модель та інші параметри).
Складання Акту при Виявленні Пошкоджень:
- Якщо виявлені пошкодження або невідповідності, складіть акт у присутності співробітника Нової Пошти. Збережіть один примірник акту для подальшого звернення до нашої компанії.
Процедура Повернення Грошей:
- Якщо ви
платили готівкою у пункті видачі, повернення здійснюється безпосередньо у
пункті видачі.
- Якщо ви здійснювали готівкову оплату в відділенні «Нова пошта» післяплатою, кошти повертаються банківським переказом на карту покупця, на підставі заяви покупця, відправленого на електронну пошту. Зразок заяви покупцеві відправляє менеджер магазину. Термін повернення грошей за даною заявою: 1-3 дні.
- При передоплаті товару банківською карткою, повернення грошових коштів буде здійснено банківським переказом на карту покупця на підставі заяви покупця, відправленого їм електронною поштою. Зразок заяви відправляється покупцеві менеджером магазину. Термін повернення грошей: 1-3 банківських дня.
- Для юридичних осіб повернення грошей здійснюється за безготівковим розрахунком. Сума придбаного товару (згідно РН) повертається на рахунок покупця протягом 1-3 банківських днів за фактом одержання листа про повернення від компанії-покупця і повернення самого товару. У листі чітко зазначаються такі дані: найменування компанії, код ЄДРПОУ, розрахунковий рахунок, банк, МФО банку, сума повернення, печатка і підпис посадових осіб (що мають право підпису). Компанія покупець отримує і підписує накладні про повернення товару.